Spread Memories Everywhere
Dorival Caymmi made over 100 songs throughout his career. His style is unique: simple lyrics and a guitar beat like no other. An artist by essence, he expressed what he saw in his own life, not only through music, but also through drawing and painting. From his childhood to the present day, the documentary shows the life journey of one of the founders of Brazilian Popular Music.