St. Patrick's Greatest Gift
Every year, millions of people celebrate St. Patrick's Day. But few are aware of the enormous impact he actually had on the history of civilization. Author Thomas Cahill reveals the little known story of how St. Patrick helped preserve Western culture while Europe was being overrun by barbarians.