Terror Express
A cult classic of Italian genre cinema. Several people take their seats in the compartments of a train, including a police officer escorting a prisoner and three young drifters. After snatching the officer’s gun, the nightmare begins. The three thugs block off all the train cars and hold their fellow passengers captive. Only one person will have the courage to stand up against the violence and abuse.