The Cell 2
In the thrilling sequel to the 2000 film, The Cell 2 enters the world of Cusp, a demented killer who resurrects his victims in order to torture them again and again. The only hope to stop him lies with Maya, a physic investigator who recently awoke from a one-year coma. The trouble is: Maya was Cusp's first victim, who must now she must go deep inside his disturbed mind. And if she dies inside the killer's brain, she dies in real life!