The Dish
A comedy, "The Dish" tells the true story of a group of Australian scientists manning a remote satellite dish who, much to NASA's concern, are the only hope for receiving the historic images of Man's first steps on the Moon. With help from a colorful cast of local characters, the Dish's crew struggles to overcome a series of mishaps to play a part in one of Mankind's greatest triumphs. An audience favorite at the 2000 Toronto Film Festival, "The Dish" stars Sam Neill ("Jurassic Park," "The Piano") and Patrick Warburton ("The Emperor's New Groove," TV's "Seinfeld").