The Foreigner
From the director of 007: CASINO ROYALE, THE MASK OF ZORRO and 007: GOLDENEYE and the writer of ENEMY OF THE STATE and LIVE FREE OR DIE HARD comes the story of humble London businessman Quan (Chan), whose long-buried past erupts in a revenge-fueled vendetta when the only person left for him to love - his teenage daughter - is taken from him in a senseless act of politically-motivated terrorism.