The Reef: Stalked
From the director of the hugely successful "THE REEF" and "BLACK WATER: ABYSS". In an effort to heal after witnessing her sister's horrific murder, Nic, her sister Annie, and two close friends travel to a remote Pacific island for a kayaking and diving adventure. Only hours into their expedition the women are stalked and then attacked by a massive great white shark.