The Romantics
Over the course of one raucous night at a seaside wedding, seven close friends - all members of an eclectic college clique - assemble to watch two of their own tie the knot. Laura (Katie Holmes), maid of honor and Lila (Anna Paquin), the golden-girl-bride, have long rivaled over the groom, Tom (Josh Duhamel). Friendships and alliances are tested, and the love triangle comes to a head the night before the wedding, when the drunken friends frolic in the nearby surf and return to shore... without the groom. Based on the heralded novel by producer/novelist/director Galt Niederhoffer, The Romantics is a Zeitgeist love story and generational comedy that breathes new life into the genre, and recaptures the camaraderie of youth.