The Tribe
The Tribe is told entirely in sign language, without subtitles or any sort of translation. A new student named Sergey (Grigory Fesenko), discovers that his school for the deaf is dominated by the Tribe, a teen gang of criminals engaging in theft, drug-trafficking and prostitution. Quickly rising in the ranks, Sergey falls for one of the girls, Anya (Yana Novikova), breaking the strict rules of the Tribe. Struggling with conflicting demands, Sergey has to make a tough choice – or else...