The Veil
Set in a war-torn land where tribal factions live in fear of annihilation, a deadly warrior leads a destructive war campaign. When he is betrayed by his own people and left for dead, he is healed by a mysterious princess and taken in by a hidden tribe that believes he was chosen to wage a final battle against the deadliest foe he has ever faced.