Trust Me
Waleed Ahmed, an entrepreneur and media sweetheart known as the Norwegian Mark Zuckerberg, starts his business at the age of 18 and has a glorious career. However, that all changes when he is arrested by the FBI for fraud and imprisoned for 11 years.