Home Alone: The Holiday Heist
When 10 year-old Finn and his sister find themselves home alone over the holidays, they’re besieged with a trio of bumbling criminals (led by Malcolm McDowell) trying to break into their new home! Luckily, Finn rigs up an elaborate array of techno-gadgets and booby traps to protect his pad. Home Alone Holiday Heist is a delightful comedy caper that is hilarious fun for the whole family!