Wine Masters: Burgundy
Since 1880 the Drouhin family has been producing Burgundy wines in the heart of Beaune. Their Chardonnays and Pinot Noirs are charming and soft, just like the female winemaker who makes them; Véronique Drouhin. In a wine region with countless plots where some of the most prestigious wines are produced, this successful family keeps their feet firmly on the ground. Frédéric Drouhin: “I say Burgundy is easy: Chardonnay and Pinot Noir...”