10 Things You Don't Know
Brad Pitt
The most surprising and unbelievable things about Brad Pitt, from his steamiest movie scenes to his pre-celebrity jobs.
Jennifer Lopez
The most unbelievable and surprising things about J. Lo, from how she prepared for Hustlers to how she changed the internet.
The most unbelievable and surprising things about Tiffany Haddish, from the celebrity that changed her life to a crazy job she was famous for.
The most surprising and unbelievable things about Keanu Reeves, from the story behind his famous name to where all of his Matrix money went.
The most unbelievable and surprising things about Lady Gaga -- from her famous name to why scientists are studying her.
An insight into how Will Smith met Jada and the true story behind the pay he received for Fresh Prince.