11eyes
The Maiden of the Crystal Palace
Kakeru and Yuka are thrown back into the Red Night dimension where they meet Misuzu Kusakabe.
Kakeru and Yuka meet a girl who strongly resembles Kakeru's dead sister; Kakeru can't seem to find the power to protect Yuka.