A Haunting
An exploration of stories told by people who have experienced horror-inducing incidents of paranormal activity.
In Baltimore, Ron and Nancy are thrilled with their historic home which is ideally suited to their large family, then objects begin moving by themselves.
In Tucson, Ariz., Romie feels drawn to an abandoned house that becomes her future home; later, she is overwhelmed by fear after seeing a shadowy spirit pacing in her hallway.
When a family moves into a townhouse, they learn that its former residents were visited by tragedy, including an eviction leading to the suicide of a teenage girl; the new family believes the girl has returned and that someone has followed her.