Aerial Phenomena
From the beginnings of the UFO phenomena in the 1940s to the evolution of public disclosure through the subsequent decades, historian Richard Dolan highlights key events and figures from within the US government to expose obscured truths.
Why Are UFOs/UAPs Interested in Nuclear Technology?
Richard Dolan examines a number of reports involving UFOs and their interest in nuclear power plants throughout the United States and overseas which have led to official investigations .
Examining official US government documents on UFOs, Richard Dolan discusses the General Nathan Twining memo and other evidence in support of government investigations.