Aftertaste
Former celebrity bad boy chef Easton West returns to his family home in the Adelaide Hills to start a restaurant with his niece, repair his family, and work out his place in a modern world.
Easton and Diana set about cleaning out Jim's hoard to make way for their restaurant, but the old man isn't making it easy; Easton sends Diana off in search of inspiration for her contribution to the menu.
As the restaurant prepares to open to industry and press, Easton has gone full control freak, which pushes Diana to serve a dessert not on the menu.
The restaurant is a flourishing success, but when the council threatens to shut down their barely legal operation, Easton contemplates selling out and Diana contemplates bailing altogether.