Akiba's Trip The Animation
Tamotsu Denkigai is just another otaku, prowling the streets of Akihabara for elusive rare figurines and other treasures.
At an arcade, a bugged one takes Niwaka hostage to force Tamotsu to participate in a gamer tournament.