Alaska: The Last Frontier
Alaska is difficult during winter, particularly on the outskirts. The Kilcher family survives off their land in the isolated town of Homer, often going without running water and electricity.
A Whole New Frontier
As spring approaches, the Kilchers prepare for a potentially devastating wildfire season. But when COVID-19 threatens the homestead and crews are evacuated, the family must come together and adapt like never before.
The Kilchers take advantage of the high summer's extra daylight to forge ahead; Atz Lee uses a helicopter to haul in vital equipment.