Back to the classroom
At the Salerno University, a group of students go back into the classroom for their last year before graduating, among love affairs, old conflicts and new challenges.
After filming to prepare their presentation video and thus to access the final part of the competition, the students find themselves having to look for a solution to a problem that risks compromising their participation in the challenge.
After overcoming a thousand difficulties and also surpassing personal distances, the students finally face the most important part of the competition, knowing that the only way to overcome the difficult challenges in life is to work together.