Alien Conspiracy: They Are Here
Alien Implants are a physical object placed in a human body after they have been abducted by Aliens. Capabilities of the implants range from telepresence, mind control, and biotelemetry akin to humans being tagged and monitored like lab animals for study.
Did aliens once walk the Earth? Explore the truly mysterious 900 year-old skull of a child that shows evidence of an alien race once having walked planet Earth.