All's Fair
The firm's tenth anniversary brings two high-profile cases. Allura's personal life takes a dramatic turn.
At work, a toxic marriage leaves lasting scars. After hours, Allura tends to her own.
Emerald embraces her independence, until an unexpected turn forces the team to unite in pursuit of justice.