Alphablocks
The fun-filled adventures of 26 lively letters who can make invisible words in the sky come to life by holding hands.
A-Z
All the Alphablocks from A to Z have fun discovering the magic of wordplay as they sound out their letters and create new words.
GLOW
F flies around Alphaland, going faster and faster until splitting into two. O and FF turn the lights off, then must figure out how to get them back on.
Bassist B and her brother D, the drummer, persuade new guitarist N to join the band, but they still need a singer. They try auditioning the vowels but make some strange sounds before completing the band.
When the Alphablocks can't decide between pop music and rock, they have a battle of the bands to see which is best.
The Alphablocks have a race, and V is determined to vroom to victory. B, A, and C take a cab, F starts floating, T, J, and E fly a jet, and N refuses to race altogether.