Ancient Civilizations
Searching for the Garden of Eden
In this inaugural episode of Ancient Civilizations, we explore the Garden of Eden with several scholars who have peered past the accepted tales to reveal a forgotten history of the birth of humanity.
Gnostic Origins
Our exploration of ancient civilizations continues as we to illuminate the gnostic worldview.
We explore the tree of life, as it is conceptualized in many ancient civilizations to discover that it is much more than a pervasive myth.