Anime e Sangue
Famous people from the world of fantasy find themselves trapped in a new reality. The mysterious Sariel offers them the chance to return home, but in return they will have to perform a very special mission.
The battle for the Shaper gets more complicated than ever; the truth about Azazel is finally revealed, destroying the fragile balance of the group.