Armorsaurs
Here Come the Armorsaurs
Teen heroes learn they must bond and armour up with real dinosaurs to protect the Earth. They embark on their first mission to rescue Ajax.
Sister-Sister
Paloma and Prisca's sisterly argument leads Paloma to hijack a transport for home, only to crash in a river and need rescue from underwater Chromedrones.
Joon, the last to bond with a dinosaur, finally makes his match with Velox, and together they save the team in an epic canyon battle.
T.J. learns the meaning of teamwork on and off the basketball court as he directs the team through a challenging mission.
Rexley escapes and leads Liam and Ajax on a destructive chase through the base while Dr. Chandler challenges the pilots to an action-packed dart game.