Art Crimes
While everyone was watching the 1994 Winter Olympics in Lillehammer, thieves broke into the Oslo National Gallery to steal the iconic painting The Scream by Edward Munch. Everyone suspects one person, and that is ex-football player Paal Enger.
A French criminal in Miami steals European artwork for a group of narcos. Soon after, two Brueghels, a Monet and a Sisley disappear from the Nice Fine Arts Museum.