Ascension
Fifty-one years into its journey into space, a murder occurs on the spaceship Ascension, prompting an investigation.
The pressure mounts on Enzmann when a government investigator intervenes; Viondra smells a rat among her stewardesses.
Lorelei reveals a secret from beyond the grave that disrupts Ostara and provokes a power struggle on Ascension.