Atlantic: A Year in the Wild
Explores the wilderness and wildlife of the Atlantic Ocean. Winter brings bitter storms, suffering and conflict while most battle to survive.
As winter draws to a close, the Atlantic springs back to life and hope returns. Fish that spent the winter out in the deeper water have returned, and an eagle pair has set up a home high above the perfect fishing spot.
In the Atlantic's far north, autumn is the season of gales, cooling temperatures and driving rain. This is the season when the wildlife must make their final preparations for the winter or migrate to warmer climes.