Austentatious
The works of Jane Austen collide when Elinor, Marianne, Emma and Lizzie take on the modern world, leaning on each other during difficult times.
We Are Family
Sisters butt heads when Marianne moves in with Elinor; Lizzie meets Mr Darcy, a new real-estate client; Emma, the divorce attorney, tries to keep Lizzie's parents from getting a divorce.
Big Girls Don't Cry
Elinor is cornered into going on a date with awkward neighbour Collin, who really has his sights set on Lizzie; Marianne creatively tries to find a job.
Lizzie gets a new client while Elinor meets IRS agent Edward Ferrars; Emma and Mr Darcy work together on a case.
Marianne finds a job while Lizzie is stuck coordinating family photos; Grant and Emma discuss the secrets of matchmaking.
Elinor and Edward get to know each other better during an auditing trip; Collin tries a new approach with Lizzie while she juggles Darcy's many real-estate demands.