Bartender Ben comes home to find that an ex-girlfriend has left a baby girl on his doorstep. After much deliberation, Ben decides to raise the baby with help from his buddy Tucker, brother Danny, and mum Bonnie.
Riley becomes jealous when Ben asks Emma's nurse out on a date; Tucker destroys Danny's lucky jersey by throwing it into the wash.
Riley becomes the captain of Ben's softball team, but takes the job too seriously; Bonnie goes out with Danny's hockey coach.