Bandish Bandits
Two singers that have contrasting personalities set out on an incredible journey of self-discovery with one another.
Blue Bandit
A classical singer attempts to follow in the footsteps of his grandfather, while a YouTube pop sensation struggles to produce a new hit song.
Shuddhikaran
A nocturnal escapade with Tamanna makes Radhe critically late for his Ganda Bandhan initiation ceremony with Panditji, jeopardising his musical dream.
Risking Panditji's ire, Radhe agrees to sing with Tamanna in order to help his father and save the family from financial ruin.
Dismayed at the marriage arranged for him by his family, Radhe is left angry and confused without any idea what to do next.
A nervous Radhe begins to train under Panditji to sing against his prodigal uncle at the next Sangeet Samrat ceremony.