BBQ Brawl
Bobby Flay and Michael Symon coach the talents of eight elite barbecue masters. However, before choosing teams, they face off in a backyard barbecue challenge to determine who gets first pick.
Captains Bobby Flay, Anne Burrell and Sunny Anderson challenge each other to create some next-level tailgate barbecue.