Becoming Frida Kahlo
Explores Frida Kahlo's world, revealing an artist driven by politics, power, sex and identity, with her epic love affair with Diego Rivera at the heart of it all.
Dangerous politics and turbulent love shock Frida's world, while love and trauma shape her final year. With her body failing her, her painting thrives.