Before They Kill Again
When a negotiator gets called to a hostage situation, he quickly discovers he has never dealt with anything like this before.
New York City is in a panic, and anyone using the pickup line "What's your sign?" might be a murderer as a copycat Zodiac killer terrorises the city for years.
When a beloved grandmother vanishes in the dead of winter, and a ransom note is sent, a shocked detective discovers that he knows the kidnapper personally.