The hospital co-workers find it difficult when Josh's sister comes looking for him and Aidan can't be around blood.
Sally asks the pair to invite her fiancé to come round; meanwhile, Aidan receives some startling news and a hungry Rebecca ambushes Josh.
Josh befriends a werewolf who doesn't like vampires; Rebecca seeks out Aidan's help to evade the vampire clan; Sally learns a new trick.
Josh's relationship with Ray comes to a head, Aidan finds a vampire in the hospital and Sally discovers the horrifying truth about her death.