Big Bet
The legendary king of the casino in the Philippines confronts unfortunate events; after getting tangled in a murder case, he is now faced with the ultimate bet with his life on the line.
Tax Bomb
Cha Moosik learns that the National Tax Service is cracking down on the casino bar. Ahn Chiyoung is captured, but Moosik flees to the Philippines. After arriving, Moosik loses all his money at a casino and borrows money from Sanggu.
Cha Moosik joins Min Seokjun and enters the casino business. He cleans up his tax issues, and meets with Kang Minjung to negotiate the reduction of additional fines. Moosik is instructed by Min Seokjun to collect bonds that are ten years overdue.
Cha Moosik gains Min Seokjun's trust after collecting his outstanding bonuses, and gains full control of the casino. He earns sixty billion won in ten years.
Korean Desk
Oh Seunghoon of the Korean Desk is dispatched by the Korean government, and arrives in the Philippines. Seunghoon meets his partner, Mark, at the CIDG, and is briefed on the situation in the Philippines.