Black Cake
Eleanor Bennett loses her battle with cancer, leaving her children a flash drive that holds untold stories of her journey from the Caribbean to America. The stories shock her children and challenge everything they know about their family's origin.
Covey
In the late 1960s, runaway bride Covey disappears into the surf off the coast of Jamaica; in the present day, Eleanor Bennett loses her battle with cancer, leaving her two estranged children with a flash drive that holds untold stories of her past.
Covey finds herself alone in a new city, determined to start a new life with a stolen identity.
Covey gets a chance to start a new life, but only if she makes a huge sacrifice; Byron is forced to recognise the inequalities he faces at work; Benny reveals the reason she's been estranged from her family for eight years.
Benny and Byron are shocked when a stranger shows up unannounced to listen to Eleanor's final recording.