Follows the life of gangster and treasurer, Enoch "Nucky" Thompson, in Atlantic City, as prohibition sweeps the nation. Nucky runs into trouble when a former ally tips off the police and sets them on his tail.
A large crowd gathers to watch the funeral of Big Jim Colosimo in Chicago. Newsmen hound Johnny Torrio, asking him if he was involved in the murder, but Torrio and Capone brush them off.
Jimmy forms new relationships in Chicago; Nucky celebrates a US Senator; Chalky identifies a lynching suspect; Margaret and Lucy clash.
Nucky investigates a boardwalk theft; Jimmy scores points with Johnny Torrio; Margaret stands up to Lucy.