Boon and Pimento
Boon, a lazy cat, and Pimento, a hyperactive bunny, live in an odd house in the middle of the desert; fortunately, they have a website where they can order anything they want.
Pimento is taking is shower, when suddenly there is no more water; don't worry though as Boon has an idea and the water will be back, that's for sure.