Alan's latest client is a black woman suing a theatre production company for not employing her daughter for racial reasons; Sally and Brad fight for a divorced woman's right to see her children.
Alan Shore decides to represent an ex-lover who was institutionalised after threatening his life; Denny Crane's behaviour causes concern among the partners.
Lori and Sally defend a man who is accused of killing a man at a bar with a martial-arts punch to the throat; Shore and Tara take on the case of a hypochondriac who is suing his doctor for malpractice.