Botched: Plastic Surgery Rewind
Dr. Dubrow and Dr. Spirit guide nine celebs and influencers exploring whether to reverse their plastic surgeries for a more natural appearance.
As two new guests arrive, Larissa and Alan question if they're ready to go through the Time Tunnel. Dr. Spirit challenges the group to a painting exercise that helps identify the feelings that are motivating their reversal surgeries.
Jessica and Sophia bond over the misogyny they experienced working in the entertainment industry; Kathy reveals the truth about her breast implants; Aubrey receives some news that will change her life forever.
Dr. Spirit, PhD challenges the remaining Rewind Retreat guests to take the next steps in their healing as they each receive messages from their loved ones.