Bucket
Mim has a plan to fund her bucket list by selling the contents of a time capsule buried at her alma mater, Cambridge. Fran is excited to learn that famous historian Mary Tash works at the college but Mim knows that Mary holds a secret about her past which could change Fran's opinion of her forever.
It's off to cousin Pat's the night before Gemma's wedding. Fran finds acceptance from Gemma and her bridesmaids, but when Gemma reveals she doesn't want to go through with the wedding, Mim and Fran try to help her, making some important discoveries in the process.