Candy Caries
Caries is a cavity residing inside the mouth of Ame, a young girl who loves sweets but absolutely loathes the dentist. Free-spirited and wild, she leads Ame on a merry chase as they weave together a delightful daily life.
Beware the Mad Dentist
Ame is restrained by the Mad Dentist and is about to undergo dangerous cavity treatment; it's a desperate crisis; but is there a secret in Ame's mouth.
Ame's Cavity
Caries remodels Ame's teeth without permission and begins pushing her around. Noticing that Ame struggles to fit in with her friends, Caries decides to intervene using her speciality: DIY.
Banned from eating sweets by her mum, Ame receives sugar secretly from her friend Mikan, who cannot bear to see Caries suffer, leading them into unexpected trouble.
When Ame wakes up, Caries and a mysterious fish, Harold, are flirting inside her mouth. Although Ame doesn't accept Harold, Caries is head-over-heels for him.