Case Closed (Detective Conan)
A 17-year-old detective prodigy is forcibly regressed into the body of a 7-year-old and adopts a new identity to uncover the secret organisation behind the incident, while solving any mystery that comes his way.
The Big Shrink
After solving a murder at a highbrow party, genius teenage detective Shinichi Kudo accompanies his childhood friend, Ran Mori, to an amusement park.
The professor develops a bow tie that can change Conan's voice; a singer asks detective Richard Moore to help her with a stalker, but when a man's body turns up in her home, Richard suspects her of murder.
A treasure map intrigues Conan and his friends, but they unknowingly follow the clues into danger.
Thinking he recognises the men from the night he was drugged, Conan eavesdrops on two men in black while riding a bullet train and hears about a bomb on board.
Conan ends up investigating a murder when he accompanies Rachel to a Valentine's Day party.