Castle Rock
A young man goes back to Castle Rock, Maine, and finds himself unsettled by the place that he once called home.
Molly Strand struggles to run from her past and finds it finally catching up with her during a pinnacle moment of her career.
Henry must settle himself as he gets ready for his day in court when a mysterious coffin arrives in Castle Rock.
Henry's son from Boston comes to Castle Rock for a visit, and a funeral evokes some unsettling memories.