Chasing Monsters
Adventurer Cyril Chauquet embarks on a journey to find the most dangerous underwater creatures in the most remote parts of the world.
Tug of War with Giants
After meeting a diver who was attacked by a giant grouper, Cyril goes on a mission to catch one.
Breaking Boundaries
Cyril is recruited by researchers to catch ocean predators and swab their teeth to help develop antibiotics that save shark-bite victims.