Chief of War
Embark on an epic adventure about the origin of Hawai‘i and its people. Jason Momoa stars as Kaʻiana, a fearless warrior on a mission to unite his homeland as a monumental power struggle erupts among the four kingdoms.
The Chief of War
Kaʻiana is summoned back home to Maui where he must decide whether to join King Kahekili in war.
Kaʻiana arrives in a strange land. Kaʻahumanu takes her place beside Kamehameha.
A dangerous power struggle emerges in the Kingdom of Hawai'i. Kamehameha wrestles with his new responsibility. Kaʻiana searches for Tony.
Kūpuohi tries to keep the hope of peace alive as the drums of war grow louder. Kaʻiana questions Kamehameha’s leadership.