Cidade Delas Dubai
The series shares stories of Brazilian women who carved their space in Dubai's market. Overcoming challenges and cultural barriers, they reveal their journeys to success, proving that determination and vision can turn dreams into reality.
Rafaela Soares
Dubai, a global hub for investors, sets the stage for an inspiring success story. Rafaela Soares shares her journey as a real estate expert, showing how market insights, empowerment, and strategy turn challenges into opportunities and dreams into reality.
Kézia Lucena
Kézia Lucena shares her journey from a modest childhood in Brazil to leading five companies in Dubai. Overcoming challenges, language barriers, and cultural shifts, she proves that resilience and entrepreneurship can turn dreams into reality.